| |
![]() |
| ||||||||||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools |
| | #1 (permalink) |
| Swedish chef ![]() ![]() ![]() ![]() | Om det finns någon svensk här som vill ha del två av den första säsongen av Dark Angel på DVD helt gratis (kostar runt 300:- i affären) så säg bara till. Skulle köpa hela säsong ett men råkade köpa två exemplar av del två. :rolleyes: :D Först till kvarn... [img]smile.gif[/img] |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Guest
| Quote:
Tänkte nämligen skicka DVDn med posten och det är väl rätt så dyrt att skicka utomlands...? </font>[/QUOTE]tror ikke det er dyrt at sende til Danmark fra Sverige :D plz I want it | |
|
| | #6 (permalink) | |
| Swedish chef ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Tänkte nämligen skicka DVDn med posten och det är väl rätt så dyrt att skicka utomlands...? </font>[/QUOTE]tror ikke det er dyrt at sende til Danmark fra Sverige :D plz I want it </font>[/QUOTE]Okej, jag ska kolla med posttanten imorrn, men det verkar faktiskt inte vara så himla dyrt. Ska bara leta upp något lämpligt att skicka den i så den inte går sönder på vägen till Danmark... går det bra med en ICA-kasse? ;) Kom ihåg att det bara är halva säsong ett av Dark Angel, så du inte blir besviken och tror att det är hela. [img]smile.gif[/img] | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Guest
| ME ME ME!! You know it misfit :DD (Har varit sjuk, 40 graders feber, därför har jag inte kunnat svara här tidigare .. Fan alltså ...) Jag är ju riktig svensk, skulle dessutom kunna skicka 50 svenska kronor tebax, för kronorna det kostade att skicka .. Baaaah, typical ... Being sick sucks [ January 22, 2004, 05:38 AM: Message edited by: WorteX ] |
|
| | #10 (permalink) |
| Guest
| oh my god skulle ba dö för att ha detta :eek: :( ah har inga jessica alba saker alls. har alltid velat ha dark angel på dvd och har aldrig haft råd och spelar roll om det är del 2 skulle vilja ha det ändå.. omg jag gör vad som helst.. omg snälla detta är den enda chansen jag har att få nån Jessica merchendie förutom spelet jag har :( Betalar portot!! för att du skickar om du vill [ January 22, 2004, 12:41 PM: Message edited by: Jupo_San ] |
|
| | #11 (permalink) | |
| Guest
| Quote:
[ January 23, 2004, 05:56 AM: Message edited by: WorteX ] | |
|
| | #14 (permalink) |
| Guest
| Hello Swedish People, I just wanted to say that I spent 3 weeks in Sweden back in November and I had a great time. I was in stockholm, norrkoping, linkoping, katrinholm, goteborg, gotland and visby. Everybody was great and all of you spoke english so I didn't have any problems with language. Once again I had a great time. Thank You. |
|
| | #15 (permalink) | |
| Guest
| Quote:
[ January 23, 2004, 02:21 PM: Message edited by: Kesh The Monkey ] | |
|
| | #16 (permalink) | |
| Guest
| Quote:
| |
|
| | #17 (permalink) | |
| |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Guest
| Quote:
| |
|
| | #19 (permalink) | |
| |
| | |
![]() |
« Previous Thread
|
Next Thread »
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| |
All times are GMT -4. The time now is 09:47 AM.